Hejsan igen!!

Det var ett tag sen mitt senaste inlägg och det var medvetet så att jag väntade. Jag ville visa mig själv att jag inte skulle bli beroende av bloggen direkt. 
Nu har jag samlat på mig en hel del förslag om vad ni vill att jag ska berätta om. 
Det kommer fortsättningsvis bli en blandning av mina tankar kring just det och det som händer i mitt liv.

I det senaste inlägget nämnde jag ju att jag skulle testa en ny väg vad gällde fysträningen på ledigheten.
Tyvärr har det inte riktigt blivit så.
Jag blev magsjuk och fick ligga hemma den dagen jag skulle ha börjat, vilket gjorde att träningsstarten dröjde.
Nu är det bara några få dagar kvar och jag får försöka testa under julledigheten istället.
Det är väldigt synd, för jag hade verkligen sett fram emot detta.

Uppenbarligen har "semestern" i Egypten och magsjukan ändå gjort sitt bästa för att hjälpa mig på traven lite. När jag lämnade Kamratgården den 7 november stod vågen på 81.5 kg.



      Vågen efter löpningen idag



Givetvis är detta inte bara fettförbränning, vilket jag är mycket medveten om.
Jag är däremot glad att slippa jobba mot de 1-2 kilona extra, som brukar dyka upp som ett brev på posten efter ledigheten.
Nu kan jag börja med att träna ordentligt och bara försöka hålla denna vikten eller kanske t.o.m gå upp till 80 pannor.

Vill återigen passa på att tacka er som skrivit till oss och visat omtanke för Lucas.
Han mår fortsatt bra och nu har vi även fått fixa till hans frisyr lite. Eftersom han haft rakat på den ena sidan, ville mamma och pappa raka av håret även på andra sidan. Det blev en kompromiss!!

 Lucas i sin fina mohikanfrisyr



Tack också till er som lämnat era förslag angående vad ni vill att jag ska skriva om.
Alla förslagen finns i kommentarerna till det senaste inlägget, men vill ni fortfarande lämna förslag, så gör gärna det.
Det första ämnet jag kommer skriva om är mitt eget supporterskap. Jag har ju två eller egentligen tre klubbar, som jag följer slaviskt.
Det första är givetvis IFK Göteborg, av väldigt kända anledningar.
Det andra är mitt kära Liverpool, pappas gamla klubb.
Det tredje är Sävehof i handbollens elitserie, det enda laget jag åkt på organiserade bortaresor med.

Jag kommer berätta om mina erfarenheter kring att vara supporter, vad jag gjorde som ung, när jag var på Ullevi.

Jag ska tala om, hur jag följer Liverpool från distans och hur jag ser på Liverpool just nu.

Jag kommer berätta om resor med Kamikazes, som är Sävehofs supporterklubb och varför jag hade rosa peruk när vi var i Flensburg..

Allt detta och lite till kan du läsa om i mitt nästa inlägg, som kommer dyka upp senare i veckan.

Må väl kamrater

2 kommentarer:

  1. Hej Tobbe! hoppas ni mår bra, blir intressant o följa din blogg.Ha de gött o Heja Blåvitt :)

    SvaraRadera