Grabbdag!!

När mamma Maria drar till Ullared, då dansar killarna på bordet. Eller nåt..

Idag har det varit en dag helt i killarnas smak. Först hämtade jag grabbarna på förskolan vid 14-tiden, sen drog vi direkt till Barnhuset i Gamlestan, vid gamla Göfab, för er som kan ert Göteborg.
Där blev det mellanmål med pannkakor innan vi kastade oss in i bollhav, lekdjungeln och hoppborgar. Lucas älskar det där stället och Lion börjar så smått få glädje av det också.

Efter lekandet bar det av hem till min lillasyster Charlotte för att leka lite med kusinerna Neo och Ellie. Farmor Kerstin kom också dit och lekte lite.
Lucas och Neo är nästan lika gamla så dom leker kanonbra tillsammans. Idag blev det studsmattan som fick sig en omgång.

När det sen var dags för oss grabbar att dra sig hemåt, åkte Lucas med farmor i "den lilla bilen" och Lion med mig.
Väl hemma var det läggdags för "mini". Han somnade rätt snabbt, men sover lite oroligt. Ibland kan det vara så att Maria får vara vaken mitt i natten. Men eftersom hon är IFK:s viktigaste spelare, så gör hon det så gärna.
Nu sitter jag och Lucas och kollar på fotboll, eller jag kollar fotboll och han på Rosa Pantern på
Youtube.
Allt som allt en kanondag för oss grabbar, så får vi se när Maria kommer hem om hon hittat nåt gött på Ullared. Det brukar inte vara några problem dock..

Må väl vänner !!


3 kommentarer:

  1. Appropå nåt helt annat, jag har noterat att ni på matcher har ett par blåa kompressionsliknande shorts, vad är det för några,vad heter de?

    Tack på förhand! o Ha d Gott!

    SvaraRadera
  2. Låter som om ni grabbar haft en härlig dag! :)

    SvaraRadera